2011. május 13., péntek

Új családok vásárlása.

Kaptam egy nagyon érdekes telefont: idős méhész felszámolja a méhészetét mert az önkormányzat felszólította, hogy a falu területéről költözzön ki a méhesével.
Telefonon beszéltünk majd személyesen is meglátogattam s megnéztem az eladásra felkínált méheket s kaptárakat (amelyek szerinte elég jó állagúak)
Többek tanácsára elálltam az üzlettől , mert a méhek csak 10-13 keretet takartak s a kaptárak is legalább 10 éve állják az időjárás viszontagságait. Az ár  35.000 Ft/cs kaptárral ill. 33.000 Ft kereten.
Úgy gondolom akác végén ettől előnyösebb üzletet is fogok tudni kötni.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Melyik falu szólította erre fel?

L írta...

Ziliz a hely neve.

Névtelen írta...

Honnan kaptad a telefont?
Mert én hirdetem ezeket a méheket az OMME-n.
Üdv.:Szanyi Tibor

L írta...

Obráz Zsoltitól